Friday, August 5, 2011

Lets Read & Rock bebeh!


Blog ni adalah blog penggemar buku. Buku bagi aku dia punya syiok sama taraf dengan facebook. Bezanya buku dah wujud sejak zaman nenek moyang kita lagi. Kalau ikut sejarah,mula-mula sekali orang tulis kat gua,pastu tulis kat kulit binatang,pastu kat daun, pastu digabungi kulit-kulit binatang tu maka jadilah buku kulit binatang,atau buku daun ikutlah dia buat pakai apa. Tapi facebook tu tak bermakna Mark Zurkerberg buat pakai muka. Aku agak je lah.

Blog ni tujuan asalnya ditubuhkan untuk aku tulis pasal buku, yakni buku yang aku dah baca lah. Buku ni takde terbatas kepada mana-mana kategori. Asalkan buku. Tapi janganlah sampai buku lali aku nak cerita kat sini,takdelah macam tu. Selain tu mungkin akan diselitkan juga gosip-gosip pasal buku, awek kedai buku kena tangkap basah ke, buku diambil orang ke, atau apa-apa jela. Sini takde serius sangat macam mufti-mufti,kelakar macam maharaja lawak pun takde. Kiranya steady-steady gitu je lah.

Sebagai permulaan, aku nak ucapkan semoga aku kaya raya, hidup bahagia dan dikasihani tuhan.Satu lagi, kalau anda berminat nak menulis jugak kat blog ni, boleh emelkan niat suci murni anda itu ke fndrocka@gmail.com! Lets Rock & Read!

0 comments:

andrea hirata

Flickr

Footer Widgetized Areas

Random Post

Media News

Advertisement

About Canvas

LIke Us

Some More Post

Recent Comments

Pages

More Post

Random Post

Google+ Followers

Powered by Blogger.

Recent Articles

News

Famous Posts

Video

Technology